Політика повернення

Як зробити повернення та обмін товару

Фірма Digital Designs робить все можливе, щоб її клієнти могли швидко та легко повернути будь-який товар. Для цього було розроблено та впроваджено досить докладну форму повернення. Завдяки їй процедура повернення покупцем не підійшов або непотрібного товару відбувається завжди чітко, не виникає помилок або неполадок. Але для цього треба спочатку правильно заповнити спеціальну форму. Після цього клієнт компанії Digital Designs зможе за короткий проміжок часу повернути придбану продукцію, а організація зробити повну оцінку неприємної ситуації, що склалася.

Керівництво фірми чудово розуміє, що помітити під час купівлі чи отримання поштою товару деякі дефекти практично неможливо. Крім того, можуть виникнути випадки, коли проблеми з товаром виникнуть вже після закінчення встановленого в країні терміну повернення споживачем товару, що дорівнює 14 дням. У разі виникнення таких ситуацій компанія Digital Designs завжди йде назустріч своїм покупцям. Але для цього рекомендується зберегти товарний вид продукції, належний вид упаковки, не викидати коробку, не обклеювати покупку. Дотримання цих простих умов допоможе зробити швидко та без проблем процедуру повернення. Фірма завжди готова допомогти своїм клієнтам, вирішити на їх користь спірні питання.

Витрати на доставку

Якщо товар бракований, не підходить на ваш автомобіль – усі витрати оплачуємо МИ.

Якщо товар не сподобався або Ви передумали – витрати транспортної компанії оплачуєте Ви.

Також рекомендуємо почитати статтю про те, як отримувати товар на Новій пошті

Порядок повернення

  1. Повідомити менеджера (номер телефону в шапці сайту)
  2. Завантажити та заповнити акт повернення ;
  3. Прикріпити чек чи платіжку*;
  4. Надіслати на відділення Нової Пошти товар разом із анкетою;
  5. Повідомити номер ТТН.

* - Чеком вважається

  • Платіжка від банку (якщо оплата була через банк);
  • Фіскальний чек (який ви отримали на VIBER);
  • Чек з нової пошти.

Умови прийому повернення

  1. Заборонено обклеювати оригінальну упаковку скотчем (якщо вона кольорова);
  2. Всі товари мають бути упаковані у стрейч-плівку. Якщо товар складається з кількох частин, кожна частина має бути обмотана окремо;
  3. Заборонено відправляти товар післяплатою;
  4. Доставку товару оплачуєте Ви (крім випадків нашої помилки або товарів з дефектом)

Повернення коштів

  • Повернення коштів відбувається від 3 до 5 робочих днів після отримання нами товару. За цей час ми робимо експертизу та огляд.
  • Повернення коштів відбувається ВИКЛЮЧНО на карту ПриватБанку або на IBAN рахунок будь-якого іншого банку.

Гарантійна політика компанії Digital Designs

Компанія Digital Designs займається продажами тільки продукції високої якості, виготовленої солідними та відомими виробниками – ErkulAuto, OmsaLine, Carmos, Meric... На більшу частину товарів, що пропонуються фірмою товарів, покупцям надається офіційна гарантія від організації-виробника. Для різних товарних груп, торгових марок, товарів існує свій тип гарантії та гарантійний термін, що встановлюється відповідно до сервісної політики виробника. Усім своїм клієнтам Digital Designs наполегливо рекомендує уточнювати термін гарантії щодо кожного товару. Отримати цю інформацію можна у менеджера, який прийняв замовлення. Крім того, вона може бути вказана на сайті в описі товару.

Безкоштовна доставка

Оптом і роздріб

Власний склад

Вхід на сайт
Замовлення зворотного дзвінка