Кенгурятники: як вибрати, навіщо потрібні, види

Товари

Кенгурятники (кенгурин, передня захист, задня захист, бугель) - все це назви однієї конструкції, що складається із сталевих труб і стрижнів. Кріпляться такі вироби спереду або ззаду авто і захищають кузов при їзді по бездоріжжю і ДТП. Найчастіше кенгурин застосовується для тюнінгу мікроавтобусів, позашляховиків, кросоверів і пікапів, але іноді його встановлюють на звичайні легкові авто.

Кенгурятник на авто: фото і установка.

В народі кажуть - передня дуга - це один з елементів силового обважування автомобіля. Користується величезним попитом у автомобілістів, за друм причин – як захист переднього бампера, і як виріб яке додає агресивності. Який купити, ви зможете подивитися в нашому каталозі. Усі вони умовно поділяються на три типи:

Тип дуга. Виготовляється в різних варіаціях – з грилем або без нього, висока чи низька, широка або вузька. В основному виготовляється з нержавіючої сталі. Так само буває більш дешевий і економний варіант - з чорного металу, пофарбованого у різні кольори. В Україні вона не заборонена, хоча для автомобілів з європейської реєстрацією - буде більш складна процедура техогляду. Діаметр труби 51мм, 60мм, 70мм або

Передній вус. Встановлюється під бампер, щоб захищати його. Так само має багато варіацій конструкції - одинарна труба, подвійна труба, а так само труба з грилем. Діаметр труби за вашим бажанням 42мм, 51мм, 60мм або навіть 70мм. Ми намагаємося в наявності тримати всі варіанти. Дозволений в Європі

Модель з вусами та інші складні комбінації. Це, можемо сказати, вже дизайнерські рішення. Комбінації першого і другого типу.

Навіщо потрібні кенгурятники?

  1. Для захисту автомобіля під час їзди по пересіченій місцевості.

Погодьтеся, кущі, низько висять гілки дерев і інші перешкоди краще таранити не свежевыкрашенным капотом, а спеціально передбаченими для цього навісним обладнанням. До того ж без нього при русі по бездоріжжю ризикуєте погнути рульову тягу, обірвати редуктор або розбити картер.

  1. Для зниження пошкоджень кузова при ДТП.

Звичайно, він при цьому розлетиться вщент і відновленню підлягати не буде, але зате кузовні пошкодження виявляться не такими значними, як при ударі без спеціального пристосування. Правда, є ризик, що в цьому випадку передня захист собою зашкодить безліч кузовних деталей. Але ж краще пом'яти крила, ніж потім не знати, що робити з померлим з опор мотором. А ось про те, які ушкодження отримає другий учасник аварії, ми писати не будемо - нехай це турбує страхові компанії.

  1. Для порятунку водія і пасажирів.

Справа в тому, що при зіткненні основна енергія удару витрачається на деформацію передньої або задньої захисту. Тобто, навісне обладнання суттєво пом'якшує удар, а це не тільки зменшить ушкодження людей, що знаходяться в машині, але й може врятувати їх життя. Тому якщо для себе вирішили, що куплю кенгурятник, то не варто слухати заперечення інших про те, що це не гарно (поняття про красу у всіх свої), заборонено законом (неправда) або марна трата грошей (на наш погляд, це дуже корисний обвіс).

Ну і на завершення, хочемо навести ще кілька аргументів на користь кенгуринов: на них зручно ставати і оглядывать прилеглі околиці, на них можна встановити додаткову оптику і навіть намотати буксирувальний трос.

Захист переднього бампера: основні види

  • Підкова - навісне обладнання для мікроавтобусів, позашляховиків без "вух", за формою нагадує підкову. Така конструкція оберігає радіатор, грати і бампер від ударів спереду по центру і знизу.

  • Сафарі - силові обважування, які оберігають від ушкоджень бампер, радіаторну решітку, крила і фари. Оснащуються кронштейнами для встановлення додаткових фар.

Захист бампера передня і задня захист можуть бути зроблені з труб діаметром 28-110 мм і мати товщину стінок 1-3 мм.

Трохи історії...

Загальноприйнято думка, що вони зобов'язані своєю появою австралійцям. Але в дійсності, вперше такий обвіс був створений в Америці і являв собою дерев'яну "хвіртку", яка встановлювалася на пікапи і називалася "скотобойники" (застосовувалася для розгону худоби).

Трохи пізніше подібне навісне обладнання з'явилося і в Австралії, де іменувалося roo bar (в перекладі на російську - кенгуру-ґрати). Потім, під назвою Front Schutz Bugel (перекладається, як захисна дуга, сталевий обвіс) воно стало поширеним у Німеччині. І лише потім прийшло в країни СНД і по сьогоднішній день такі конструкції мають декілька імен - кенгуріни, підкови, або захисний силовий обвіс, передня або задня захист, дуги, решітки, бугель і т. д.

Як вибрати і придбати "правильний" кенгурятник?

  • Ціна.

По-перше, хотілося б сказати, що якісний обвіс для тюнінгу позашляховиків і мікроавтобусів не може коштувати дуже дешево. Передня захист, ціна якої коливається в межах 50-100 доларів - це фальшивка, яка не принесе автомобіля і його власника ніякої користі. Оптимальна вартість такого тюнінга - 200-300 доларів.

  • Конструкція.

Якщо бажаєте придбати, то радимо вибирати конструкцію з нижньої ґратами з труб (зубами), яка захистить особливо "ніжні" частини авто і дозволить не турбуватися про валунах і високих пеньках під колесами.

  • Установка.

Запам'ятайте, неякісні захисні дуги пригвинчуються до бамперному швелеру або кріпляться за буксирувальні сережки. Такий тюнінг є абсолютно марним - він і при зіткненнях не захистить, і картер з РПМ не закриє і буксирувальний трос на таких дугах зачепити не за що. А ось установка цього здійснюється низом до балки.

  • Фарбування.

Радимо уникати виробів, пофарбованих так званої молоткової емаллю, яка при найменшому пошкодженні починає відколюватися. В результаті іржа потрапить під покриття і вже після першої зими навісне обладнання просто перетвориться на труху.

  • Якість.

Всі зварні шви повинні бути виконані максимально акуратно і рівно (це легко можна визначити візуально). А труби в місцях згину не повинні бути деформовані і мати складки.

  • Матеріал.

Безумовно, кращим матеріалом для виготовлення задньої і передньої захисту вважається нержавіюча сталь і саме на такі ціна стартує від 200 доларів (в нашому магазині тюнінгу - від 190 доларів).

 

Безкоштовна доставка

Оптом і роздріб

Власний склад

Купівля в кредит

КУПИТИ В РОЗСТРОЧКУ БЕЗ ПЕРШОГО ВНЕСКУ

  • Початковий внесок - 0%
  • Сума покупки - до 50 000 гривень
  • Ніяких довідок про доходи - тільки наявність карти Приватбанку
  • Термін кредитування до 2-х років.
  • Ніяких прихованих платежів.
  • Переплата в місяць всього 2.9% від вартості товару

Як купити тюнінг та автоаксесуари в кредит?

  • Вибираєте товар, тисніть "додати в кошик" (сума покупки повинна бути не менше 500 гривень).
  • Оформляєте замовлення, зазвичай (але вибираєте вид оплати "Розстрочка ПриватБанк").
  • В анкеті Приватбанку, заповнюєте Ваш номер карти і інші дані
  • Банк автоматично видає Вам кредит. Якщо у Вас не вийшло чи була відмова, то наберіть оператора Приватбанку і вони в телефонному режимі включать Вам функцію кредитування. І повторіть спробу ще ращз

Якщо рішення позитивне, ми пересилаємо товар транспортною компанією "Нова Пошта".

Вхід на сайт

Замовлення зворотного дзвінка

Питання по товару

ВІДПОВІДАЄМО НА ЗАПИТАННЯ з 9.00 до 20.00, крім СУБОТИ та НЕДІЛІ.