Кенгурятники на авто

Сортування
Без сортування
Фільтр
не встановлено
Фільтрувати по
Марка / Модель
Цена
от до ГРН
Новинка
Артикул: DUG90673
ціна 5427 ГРН
⚠️ Є в наявності, але закінчується
-
+
Передній захист Мерседес Сп...
Передній захист Мерседес Спринтер виконана з дуже якісних матеріалів. Труба-каркас має діаметр 60 мм, труба-перемичка - ?51 мм, труба з зубами - ?42 рр. Всі елементи виготовлені з нержавіючої сталі товщиною 1.5 мм, а всі шви відполіровані вручну. У набір входять всі кріплення.
3
Артикул: DD61559
ціна 6907 ГРН
⚠️ Є в наявності, але закінчується
-
+
Матеріал - нержавіюча сталь...
Матеріал - нержавіюча сталь 304, посилена конструкція.

Кенгурятники (кенгурин, передній захист, задній захист, бугель) - все це назви однієї конструкції, що складається із сталевих труб та стрижнів. Кріпляться такі вироби спереду або позаду авто та захищають кузов при їзді бездоріжжям та ДТП. Найчастіше кенгурін застосовується для тюнінгу мікроавтобусів, позашляховиків, кросоверів та пікапів, але іноді його встановлюють на звичайні легкові авто.

Кенгурятник на авто: фото та встановлення.

У народі кажуть – передня дуга – це один із елементів силового обважування автомобіля. Користується величезним попитом у автомобілістів, з причин - як захист переднього бампера, і як виріб який додає агресивності. Який купити, ви зможете переглянути в нашому каталозі . Усі вони умовно поділяються на три типи:

Тип дуги. Виготовляється у різних варіаціях – з грилем чи без нього, висока чи низька, широка чи вузька. В основному виготовляється з нержавіючої сталі. Також буває більш дешевий і економний варіант - з чорного металу, пофарбований у різні кольори. В Україні вона не заборонена, хоча для автомобілів з європейською реєстрацією буде складніша процедура техогляду. Діаметр труби 51мм, 60мм або 70мм

Передній ус. Встановлюється під бампер, щоб захищати його. Також має багато варіацій конструкції - одинарна труба, подвійна труба, а також труба з грилем. Діаметр труби за вашим бажанням 42мм, 51мм, 60мм або навіть 70рр. Ми намагаємося тримати всі варіанти. Дозволено в Європі

Модель з вусами та інші складні комбінації. Це, можемо сказати, вже дизайнерські рішення. Комбінації першого та другого типу.

Навіщо потрібні кенгурятники?

  1. Для захисту автомобіля під час їзди пересіченою місцевістю.

Погодьтеся, кущі, гілки дерев, що низько висять, та інші перешкоди краще таранити не свіжопофарбованим капотом, а спеціально передбаченим для цього навісним обладнанням. До того ж без нього під час руху бездоріжжям ризикуєте погнути рульову тягу, обірвати редуктор або розбити картер.

  1. Для зниження ушкоджень кузова за ДТП.

Звичайно, він при цьому розлетиться вщент і відновленню підлягати не буде, зате кузовні пошкодження виявляться не настільки значними, як при ударі без спеціального пристосування. Щоправда, є ризик, що в цьому випадку передній захист пошкодить собою безліч кузовних деталей. Але ж краще пом'яти крила, ніж потім не знати, що робити з мотором, що пішов з опор. А ось про те, які пошкодження отримає другий учасник аварії, ми не писатимемо - нехай це турбує страхові компанії.

  1. Для порятунку водія та пасажирів.

Справа в тому, що при зіткненні основна енергія удару витрачається на деформацію переднього або заднього захисту. Тобто, навісне обладнання суттєво пом'якшує удар, а це не лише зменшить ушкодження людей, що перебувають у машині, а й може врятувати їхнє життя. Тому якщо для себе вирішили, що куплю кенгурятник, то не варто слухати заперечення інших про те, що це не красиво (поняття про красу у всіх свої), заборонено законом (неправда) або марнування грошей (на наш погляд, це дуже корисне обважування ).

Ну і на завершення, хочемо навести ще кілька аргументів на користь кенгуринів: на них зручно ставати і оглядати навколишні околиці, на них можна встановити додаткову оптику і навіть намотати буксирувальний трос.

Захист переднього бампера: основні види

  • Підкова - навісне обладнання для мікроавтобусів, позашляховиків без "вух", що за формою нагадує підкову. Така конструкція оберігає радіатор, Решітка в бампер та бампер від ударів спереду по центру та знизу.

  • Сафарі - силові обважування, які оберігають від пошкоджень бампер, радіаторні Решітка в бампер, крила та фари. Оснащуються кронштейнами для встановлення додаткових фар.

Захист бампера передній і задній захист можуть бути виготовлені з труб діаметром 28-110 мм і мати товщину стінок 1-3 рр.

Трішки історії…

Загальна думка, що вони зобов'язані своєю появою австралійцям. Але насправді, вперше такий обвіс був створений в Америці і був дерев'яною "хвірткою", яка встановлювалася на пікапи і називалася "скотобійники" (застосовувалася для розгону худоби).

Дещо пізніше подібне навісне обладнання з'явилося і в Австралії, де іменувалося roo bar (у перекладі російською - кенгуру-решітка). Потім, під назвою Front Schutz Bugel (перекладається, як захисна дуга, сталевий обвіс) воно стало поширеним у Німеччині. І лише потім прийшло до країн СНД і до сьогодні такі конструкції мають кілька імен - кенгурини, підкови, захисне або силове обважування, передній або задній захист, дуги, Решітка в бампер, бугель і т.д.

Як вибрати та купити "правильний" кенгурятник?

  • Ціна.

По-перше, хотілося б сказати, що якісне обважування для тюнінгу позашляховиків та мікроавтобусів не може коштувати дуже дешево. Передній захист, ціна якого коливається в межах 50-100 доларів, - це фальшивка, яка не принесе автомобілю та його власнику ніякої користі. Оптимальна вартість такого тюнінгу – 200-300 доларів.

  • Конструкція.

Якщо бажаєте купити, то радимо вибирати конструкцію з нижньою решіткою з труб (зуб'ями), яка захистить особливо "ніжні" частини авто і дозволить не турбуватися про валуни та високі пеньки під колесами.

  • Встановлення.

Запам'ятайте, неякісні захисні дуги пригвинчуються до бамперного швелера або кріпляться за буксирувальні сережки. Такий тюнінг є абсолютно марним - він і при зіткненнях не захистить, і картер з РПМ не закриє і буксирувальний трос на таких дугах зачепити нема за що. А ось встановлення цього здійснюється низом до балки.

  • Фарбування.

Радимо уникати виробів, пофарбованих так званою молотковою емаллю, яка при найменшому пошкодженні починає відколюватися. В результаті іржа потрапить під покриття і вже після першої зими навісне обладнання просто перетвориться на потерть.

  • Якість.

Усі зварні шви мають бути виконані максимально акуратно та рівно (це легко можна визначити візуально). А труби в місцях згину не повинні бути деформовані та мати складки.

  • Матеріал.

Безумовно, найкращим матеріалом для виготовлення заднього та переднього захисту вважається нержавіюча сталь і саме на такі ціни стартує від 200 доларів (у нашому магазині тюнінгу – від 190 доларів).

 

Доставка

Гурт і роздріб

Власний склад

Вхід на сайт
Кредит

Покупка частинами monobank

Опис продукту

  1. Наявність кредитної картки від Монобанку
  2. Доступний кредитний ліміт за сервісом "Покупка частинами monobank"
  3. Перший платіж буде списаний у день оформлення

Подарунки не надаються при оформленні покупки у кредит під 0,01% або при покупці частинами.

Зв'язатись з нами
Замовити