Передній ус. Встановлюється під бампер, щоб захищати його. Також має багато варіацій конструкції - одинарна труба, подвійна труба, а також труба з грилем. Діаметр труби за вашим бажанням 42мм, 51мм, 60мм або навіть 70рр. Ми намагаємося тримати всі варіанти. Дозволено в Європі
Модель з вусами та інші складні комбінації. Це, можемо сказати, вже дизайнерські рішення. Комбінації першого та другого типу.
Погодьтеся, кущі, гілки дерев, що низько висять, та інші перешкоди краще таранити не свіжопофарбованим капотом, а спеціально передбаченим для цього навісним обладнанням. До того ж без нього під час руху бездоріжжям ризикуєте погнути рульову тягу, обірвати редуктор або розбити картер.
Звичайно, він при цьому розлетиться вщент і відновленню підлягати не буде, зате кузовні пошкодження виявляться не настільки значними, як при ударі без спеціального пристосування. Щоправда, є ризик, що в цьому випадку передній захист пошкодить собою безліч кузовних деталей. Але ж краще пом'яти крила, ніж потім не знати, що робити з мотором, що пішов з опор. А ось про те, які пошкодження отримає другий учасник аварії, ми не писатимемо - нехай це турбує страхові компанії.
Справа в тому, що при зіткненні основна енергія удару витрачається на деформацію переднього або заднього захисту. Тобто, навісне обладнання суттєво пом'якшує удар, а це не лише зменшить ушкодження людей, що перебувають у машині, а й може врятувати їхнє життя. Тому якщо для себе вирішили, що куплю кенгурятник, то не варто слухати заперечення інших про те, що це не красиво (поняття про красу у всіх свої), заборонено законом (неправда) або марнування грошей (на наш погляд, це дуже корисне обважування ).
Ну і на завершення, хочемо навести ще кілька аргументів на користь кенгуринів: на них зручно ставати і оглядати навколишні околиці, на них можна встановити додаткову оптику і навіть намотати буксирувальний трос.
Захист бампера передній і задній захист можуть бути виготовлені з труб діаметром 28-110 мм і мати товщину стінок 1-3 рр.
Загальна думка, що вони зобов'язані своєю появою австралійцям. Але насправді, вперше такий обвіс був створений в Америці і був дерев'яною "хвірткою", яка встановлювалася на пікапи і називалася "скотобійники" (застосовувалася для розгону худоби).
Дещо пізніше подібне навісне обладнання з'явилося і в Австралії, де іменувалося roo bar (у перекладі російською - кенгуру-решітка). Потім, під назвою Front Schutz Bugel (перекладається, як захисна дуга, сталевий обвіс) воно стало поширеним у Німеччині. І лише потім прийшло до країн СНД і до сьогодні такі конструкції мають кілька імен - кенгурини, підкови, захисне або силове обважування, передній або задній захист, дуги, Решітка в бампер, бугель і т.д.
По-перше, хотілося б сказати, що якісне обважування для тюнінгу позашляховиків та мікроавтобусів не може коштувати дуже дешево. Передній захист, ціна якого коливається в межах 50-100 доларів, - це фальшивка, яка не принесе автомобілю та його власнику ніякої користі. Оптимальна вартість такого тюнінгу – 200-300 доларів.
Якщо бажаєте купити, то радимо вибирати конструкцію з нижньою решіткою з труб (зуб'ями), яка захистить особливо "ніжні" частини авто і дозволить не турбуватися про валуни та високі пеньки під колесами.
Запам'ятайте, неякісні захисні дуги пригвинчуються до бамперного швелера або кріпляться за буксирувальні сережки. Такий тюнінг є абсолютно марним - він і при зіткненнях не захистить, і картер з РПМ не закриє і буксирувальний трос на таких дугах зачепити нема за що. А ось встановлення цього здійснюється низом до балки.
Радимо уникати виробів, пофарбованих так званою молотковою емаллю, яка при найменшому пошкодженні починає відколюватися. В результаті іржа потрапить під покриття і вже після першої зими навісне обладнання просто перетвориться на потерть.
Усі зварні шви мають бути виконані максимально акуратно та рівно (це легко можна визначити візуально). А труби в місцях згину не повинні бути деформовані та мати складки.
Безумовно, найкращим матеріалом для виготовлення заднього та переднього захисту вважається нержавіюча сталь і саме на такі ціни стартує від 200 доларів (у нашому магазині тюнінгу – від 190 доларів).
Доставка
Гурт і роздріб
Власний склад
Опис продукту
Подарунки не надаються при оформленні покупки у кредит під 0,01% або при покупці частинами.