Передній вус. Встановлюється під бампер, щоб захищати його. Так само має багато варіацій конструкції - одинарна труба, подвійна труба, а так само труба з грилем. Діаметр труби за вашим бажанням 42мм, 51мм, 60мм або навіть 70мм. Ми намагаємося в наявності тримати всі варіанти. Дозволений в Європі
Модель з вусами та інші складні комбінації. Це, можемо сказати, вже дизайнерські рішення. Комбінації першого і другого типу.
Погодьтеся, кущі, низько висять гілки дерев і інші перешкоди краще таранити не свежевыкрашенным капотом, а спеціально передбаченими для цього навісним обладнанням. До того ж без нього при русі по бездоріжжю ризикуєте погнути рульову тягу, обірвати редуктор або розбити картер.
Звичайно, він при цьому розлетиться вщент і відновленню підлягати не буде, але зате кузовні пошкодження виявляться не такими значними, як при ударі без спеціального пристосування. Правда, є ризик, що в цьому випадку передня захист собою зашкодить безліч кузовних деталей. Але ж краще пом'яти крила, ніж потім не знати, що робити з померлим з опор мотором. А ось про те, які ушкодження отримає другий учасник аварії, ми писати не будемо - нехай це турбує страхові компанії.
Справа в тому, що при зіткненні основна енергія удару витрачається на деформацію передньої або задньої захисту. Тобто, навісне обладнання суттєво пом'якшує удар, а це не тільки зменшить ушкодження людей, що знаходяться в машині, але й може врятувати їх життя. Тому якщо для себе вирішили, що куплю кенгурятник, то не варто слухати заперечення інших про те, що це не гарно (поняття про красу у всіх свої), заборонено законом (неправда) або марна трата грошей (на наш погляд, це дуже корисний обвіс).
Ну і на завершення, хочемо навести ще кілька аргументів на користь кенгуринов: на них зручно ставати і оглядывать прилеглі околиці, на них можна встановити додаткову оптику і навіть намотати буксирувальний трос.
Захист бампера передня і задня захист можуть бути зроблені з труб діаметром 28-110 мм і мати товщину стінок 1-3 мм.
Загальноприйнято думка, що вони зобов'язані своєю появою австралійцям. Але в дійсності, вперше такий обвіс був створений в Америці і являв собою дерев'яну "хвіртку", яка встановлювалася на пікапи і називалася "скотобойники" (застосовувалася для розгону худоби).
Трохи пізніше подібне навісне обладнання з'явилося і в Австралії, де іменувалося roo bar (в перекладі на російську - кенгуру-решітку). Потім, під назвою Front Schutz Bugel (перекладається, як захисна дуга, сталевий обвіс) воно стало поширеним у Німеччині. І лише потім прийшло в країни СНД і по сьогоднішній день такі конструкції мають декілька імен - кенгуріни, підкови, або захисний силовий обвіс, передня або задня захист, дуги, решітки, бугель і т. д.
По-перше, хотілося б сказати, що якісний обвіс для тюнінгу позашляховиків і мікроавтобусів не може коштувати дуже дешево. Передня захист, ціна якої коливається в межах 50-100 доларів - це фальшивка, яка не принесе автомобіля і його власника ніякої користі. Оптимальна вартість такого тюнінга - 200-300 доларів.
Якщо бажаєте придбати, то радимо вибирати конструкцію з нижньої ґратами з труб (зубами), яка захистить особливо "ніжні" частини авто і дозволить не турбуватися про валунах і високих пеньках під колесами.
Запам'ятайте, неякісні захисні дуги пригвинчуються до бамперному швелеру або кріпляться за буксирувальні сережки. Такий тюнінг є абсолютно марним - він і при зіткненнях не захистить, і картер з РПМ не закриє і буксирувальний трос на таких дугах зачепити не за що. А ось установка цього здійснюється низом до балки.
Радимо уникати виробів, пофарбованих так званої молоткової емаллю, яка при найменшому пошкодженні починає відколюватися. В результаті іржа потрапить під покриття і вже після першої зими навісне обладнання просто перетвориться на труху.
Всі зварні шви повинні бути виконані максимально акуратно і рівно (це легко можна визначити візуально). А труби в місцях згину не повинні бути деформовані і мати складки.
Безумовно, кращим матеріалом для виготовлення задньої і передньої захисту вважається нержавіюча сталь і саме на такі ціна стартує від 200 доларів (в нашому магазині тюнінгу - від 190 доларів).
Доставка
Оптом і роздріб
Власний склад