
Встановлення ксенону вимагає якісного підходу. З цього питання слід звертатися в центр, що має сертифікат на встановлення додаткового обладнання. У Києві, Харкові, Одесі та інших містах таких місць - маса.
Розібратися в цьому дуже складно. Але ми спробуємо внести ясність. Запам'ятайте одне правило: «Кращий ксенон - штатний (його ще називають «заводський»).
Як відомо, ксенон складається з двох частин: лампи і блоку розпалу. В авто зі штатним комплектом використовуються лампи Phillips або Osram. Блоки для запалювання ламп також, як правило, німецького виробництва: або Hella, або Bosch (бувають ще Panasonic для японського ринку).
Штатний ксенон працює просто ідеально. Та, крім цього у нього маса переваг. Навіть по потужності лампа Філіпс видає найвищий показник 3200Лм, тоді як корейські аналоги світять тускніше - майже на 30%. Погодьтеся, різниця колосальна!
Німецький блок володіє швидким своєчасним стартом, підтримує працездатність лампи на високому рівні. У німецькому ксенон за рідкісним винятком згорить одна лампочка за два роки, а в основному заводський ксенон працює вічно, з часом тільки лампи втрачають свою потужність (де-то через чотири роки). Завод виробник заявляє, що ксенонова лампа працює майже в три рази довше галогену: приблизно 2000 годин, проти 700 годин.
Одним з найважливіших питань, з яким доведеться приділити особливу увагу - це температура світіння, простіше кажучи, яким кольором він буде світити. Навіть дві машини зі штатним комплектом, що стоять поруч, будуть світити трохи різним кольором - все залежить від оптики. Лінза, наприклад, додає трохи блакитнуватий відтінок. А лампа (скрізь одна і та ж) з температурою максимально наближеною до температури сонця 4300К - біло-жовтий світло. Весь штатний ксенон (крім Арабських Еміратів), що використовує температуру 5000К (чисто білий світ) - причому нерідко в дальньому світлі, як Lexus LX, виходить з конвеєра з колірною гамою 4300 Кельвінів. Такий світ не тільки служить довше, але і робить їзду більш безпечною, т. до. вдень очі краще бачать і рідше втомлюються.
Як показує практика, деякі автомобілі можна встановити штатний ксенон, але реалізувати це можна вкрай рідко, т. до. посадочне місце лампи від штатного комплекту буває тільки двох видів - D2R (для нелинзованной оптики) і D2S (для оптики лінзованною). Якщо автомобіль має штатний цоколь Н7, то можна через спеціальний перехідник встановити ксенон original (оригінальний). Клієнт отримує якість обладнання преміум-класу, але швидше всього, світлом буде не дуже задоволений, оскільки. фокусна відстань штатної лампи порушено. D2 має довгу колбу, і, виходить, що лампа знаходиться не у фокусі. Звичайно, це негативним чином позначається на висвітленні дорожнього покриття.
.